Friday, May 20, 2011

Jom balik kampus. Aku cinta UiTM Pulau Pinang... ~tangan di dada, mata pandang ke atas~

Semester baru dah nak bermula, keputusan peperiksaan pun dah nak keluar.. Cuak jugak dalam hati ni, ntah berapalah 'pointer' aku untuk 'sem' lepas. Masuk 'sem'baru ni, aku dah semester 5, dah dua tahun belajar kat UiTM Penang tu. Kalau dua tahun lepas, aku baru nak masuk ke alam U. Teringat waktu nak buat 'preparation' nak masuk U, banyak gila kerja nak kena buat.

Bila cerita pasal mula2 masuk 'u' dulu, minggu pertama lah yang paling best 'n' 'awesome' gila, waktu minggu orentasi. ~tangan didada, mata pandang ke atas~  haha. Penat gila la wei.. Mana tak nya, dari pagi sampai malam asek kena dengar taklimat je, ntah apa benda ntah. Lepas tu dengan tak cukup tido nya, dengan perangai 'faci' nya yang SOPAN dan RAMAH gila!!! . Peh, 'tension' beb. Untuk korang yang student baru tu bawalah bersabar ei. Tahan je lah.
Tapi lepas je minggu orentasi tu dah xde apa2 dah. Korang dah bebas gila masa tu.

Aku ingat lagi!!
Masa minggu orentasi dulu, video2 ni lah yang diorang slalu pasang. Layan kejap ei.. haha


Jom usya gambar!!
Ni pulak antara koleksi gambar dari 'sem' 1 sampailah sekarang..
UiTM Penang tercinta.. konon jugak lah..hehe





pakai lab coat tu.. konon la..





sem 3 masa jamuan hari raya dekat kampus




1 comments:

me myself said...

godek2..baru terbaca entry ni..rindu uitm penang..teringat zaman selekeh kanak2 ribena :P

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons