Monday, June 20, 2011

Wayne Rooney buat 'Hair Transplant'

Wayne Rooney ni apsal? 
macam gay la pulak..haha



OK.Tengok lama lama rasa geli pulak.

Sebenarnya ni gambar diorang dekat pantai Barbados.
Gambar ni bukan nak tunjuk yang Rooney ni gay ke apa,
masa ni diorang picnic sama-sama, Wayne Rooney dengan isteri dia, Coleen.
Dan Joe Hart dengan kekasih dia.

Dari berita yang dah tersebar,
Wayne Rooney khabarnya dah buat 'hair transplant'.
Perkara ini telah disahkan oleh Wayne Rooney
 sendiri melalui laman Tweeter beliau. 

Yelah, kalau korang perasan, 
Wayne Rooney ni memang ada masalah
rambut. Kepala dia pon dah macam botak sikit.

Korang perasan tak dia asek pakai TOPI je.
Sebenarnya dia dalam proses nak sembuh selepas
doktor menanam rambut baru..



1 comments:

Ruban SkinCare said...

Thanks For Sharing Hair Transplant Malaysia.

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons